Workplace Giving - webdesign

Bouwen aan werkgeluk en vitaliteit

Vanuit Workplace Giving bestond de behoefte om de website in een nieuw jasje te steken. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren zichtbaar ontwikkelingen doorgemaakt, daar hoort natuurlijk een nieuwe professionele website bij. Aan mij de opdracht om een logica te bouwen in een nieuwe website zodat bezoekers eenvoudig de verschillende producten kunnen vinden.

Klant
Workplace Giving

Diensten geleverd
Webdesign

Bekijk het resultaat →

Het proces

Mooie dingen maak ik samen met de klant. Co-creatie noem ik dat. Ik werkte dan ook nauw samen met het team van Workplace Giving. De kick-off van dit project begon, net als altijd, met een brainstormsessie. Tijdens deze sessie legden we samen de doelen van het nieuwe design vast en werkte we het concept uit met wireframes. 

Geinteresseerd?

Zoek je een manier om je merk te schalen. Of ben je opzoek naar een nieuwe of verbeterde website? Neem gerust contact met mij op zodat we een geheel vrijblijvende belafspraak kunnen inplannen.

De uitdaging

Het doel van dit project was meer dan een mooi jasje voor de toffe producten van Workplace Giving. Het was ook het juiste moment om te investeren in de conversieratio van de website. Om dit te bereiken heb ik verschillende secties van de website onder de loep genomen. Naast het visuele webdesign, ook CRO en content. Via wireframes visualiseerden we de user-flow en schetste we de CTA’s (call-to-action) op de juiste momenten.

De aanpak

Een nieuw design begint bij MHmarketing nooit direct in Photoshop of Adobe XD. Eerst gaan we terug naar de basis: wat is het doel van het design en wat zijn de kernwaarden die we willen laten overkomen aan een bezoeker?

Pas hierna krijgt het design echt kleur en werd de huisstijl van Workplace Giving in de wireframes geplaatst. In de development fase van de website, heb ik vervolgens alles op alles gezet om een snelle website neer te zetten, passend bij een partij als Worplace Giving.